mandag den 7. januar 2013

Skolen starter!

Så er det blevet mandag d. 7. januar og jeg gik hen på skolen for at se hvad der var gang i. Julio mente at der var aktiviteter med børn fra byen, - det var der nu ikke.

Men jeg mødte Juan Carlos som er lederen og alle "professorerne" som lærerne hedder her. Der var også en del nye "students" - og sammen med dem blev vi præsenteret for lærerstaben og for hinanden. Talte også med 2 unge danskere som har været her i et par måneder. Først for at lære spansk, siden for at lave frivilligt arbejde med børnene. De var begge meget begejstrede for stedet og deres home-stay.



- Posted using BlogPress from my iPad

3 kommentarer:

  1. Det lyder, som om du nyder livet. Så må vi håbe, at du ikke får for mange lektier, når skolen rigtig starter :-)

    SvarSlet
  2. hej Birte, sikke meget du oplever, rigtig spøndende læsning,fortsat god tur og pas nu godt på dig. hilsen Lis

    SvarSlet
  3. Hej Lis. Tak for din kommentar. Ja du kan tro det er spændende! I dag fik jeg en rundvisning på hospitalet her i Matagalpa. Jeg bor hos en læge som har arbejdet der engang, så hun tog mig med på en smuk morgentur til et højt udsigtspunkt, og bagefter en tur ude i kanten af byen. K.h. Birte

    SvarSlet