tirsdag den 8. april 2014

HJÆLP!! Jeg vil hjem nu!!

Det er fredag d. 26. Juli - klokken er 4 om morgenen lokal tid, - og jeg har stort set ikke sovet i nat! Har en underlig uro i kroppen, nu vil jeg altså gerne hjem. Skal være i lufthavnen kl 06:15.

Og desværre ser det ud til at pessimisterne får ret! Udenfor mit vindue ligger tågen totalt tæt :0((( Jeg kan ikke engang se fjeldene på den anden side af fjorden! Hotelværelset er udstyret med en elkedel og noget te / nescafe, så jeg har lavet en kop kaffe og fortæret et stykke tørt knækbrød.

Håber virkelig at tågen letter før kl er 08:15 hvor de har sagt at vi skal flyve. I hvert fald skal jeg op og ha kufferten med hen i lufthavnen til kl 06:15.
Gad vide om flyet er kommet i aftes? Eller om det først kommer her til morgen? For så kommer vi helt sikkert ikke afsted!

Mulighederne for at finde nye vandreture her omkring er snart ved at være udtømt. Større er området altså heller ikke.
I går tænkte jeg på at blive sejlet over til Qarsiasuk igen for at vandre noget mere der, men det er vist for risikabelt. Man KAN risikere at de ringer med kort varsel og sender os afsted alligevel.

Men det er da mere synd for andre! Nogen er på vej til DK for at holde ferie og nu er den første halve uge gået. Et sødt ældre grønlandsk ægtepar jeg har talt med et par gange, skal besøge familien mens den har ferie! Og det bliver den jo ikke ved med at ha!

Så er jeg tjekket ind! Nogen siger at det islandske fly landede i aftes, og så er det vel forhåbentlig bare et spørgsmål om at vente til tågen letter.




- Posted using BlogPress from my iPad

Ingen kommentarer:

Send en kommentar