lørdag den 8. august 2015

Så er jeg på vej...

Så er jeg endelig på vej! Havde en rigtig hyggelig dag sammen med Hanne i København. Og det kærlige menneske fik den fantastiske ide at gå på Hovedbanegården og få lavet et Rejsekort til mig! Der var lidt ventetid men ellers var det både hurtigere og nemmere end da jeg selv forsøgte på nettet :o)))
Så nu kan jeg drøne rundt i København (og vel også resten af landet?) med bus, metro og S-tog så meget jeg lyster. Hanne inviterede på Bjørg's - en hyggelig lille restaurant hvor vi fik de lækreste lammekoteletter!
Bagefter gik vi over Rådhuspladsen som er blevet buret inde p.g.a. arbejdet med Metro stationen. Så fik vi kaffe og lækker dessert på Palace Hotel ( mindre ku ikke gøre det :o) og gik ned for at se på Vartov-huset, et spændende sted der refererer til Grundtvig.
Nu sidder jeg i ATA Türk lufthavnen i Istanbul og venter på mit fly til Montreal. Der er ellers nok at se på af mennesker i alle afskygninger og "forklædninger"!!


- Posted using BlogPress from my iPad

Location:Istanbul

Ingen kommentarer:

Send en kommentar